Ny blogg

Tog bort min förra blogg då jag tröttnat på namnet, det här är mycket enklare. Är hur som helst inne på dag 5 på fastan, om man inte räknar med innan idag då jag åt en macka vilket resulterade i en sårig och öm hals efteråt. Äckliga mat. Har i alla fall bestämt mig för att aldrig, aldrig mer äta nu. Inte förrän jag gått ner 10-12 kg. Kanske inte ens då. Men då kommer du dö tänker kanske du som läser. Och ja jag är fullt införstådd med det och det är något jag är beredd på. Jag tar hellre risken och dör på kuppen än går en enda minut till i den äckliga kropp som är min. 

Idag ska jag åka och köpa en våg så jag kan uppdatera ordentligt här om min vikt, även om jag har ångest som in i helvete över att ställa mig på vågen. Skulle gissa på att jag väger runt 58 kg. Usch. Ryser bara jag tänker på det. Aldrig varit så här fet innan. Är 172 cm lång btw. Men jaja med den skrämslevikten ute kan det bara gå neråt. Målet jag vill nå är 45 kg så jag har en bit att gå. 

Åker utomlands i helgen också så då kommer bloggen få stå en vecka. Ångest över att ligga i bikini som en fet strandad val. Usch. Annars fortsätter fastan som vanligt men det är sjukt segt nu. Ser typ likadan ut, fet, dallrig och äcklig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

proanakarro.blogg.se

I'd rather be beautiful than alive

RSS 2.0